Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubaniu
59-800 Lubań Ul. Podwale 7
print as PDF
Ogłoszenie nr 138943 / 14.06.2024
Dołącz do nas jako:

księgowy

w Sekcji d/s finansów
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Naliczanie wynagrodzeń za pracę, uposażeń i innych świadczeń oraz sporządzanie list płac dla pracowników cywilnych, funkcjonariuszy oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami płacowymi, podatkowymi oraz przepisami ZUS.
  • Naliczenie i terminowe odprowadzenie do Urzędu Skarbowego podatków od wypłaconych wynagrodzeń, uposażeń i świadczeń.
  • Naliczenie i terminowe odprowadzenie do ZUS składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne i Fundusz Pracy.
  • Sporządzanie informacji PIT 11 o uzyskanych dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy w celu przekazania deklaracji podatnikowi i do Urzędu Skarbowego.
  • Sporządzenie oraz przekazywanie deklaracji rozliczeniowych, zgłoszeniowych, dokumentów korygujących oraz wszelkich innych dokumentów dla ZUZ oraz informacji i sprawozdań z zakresu płac w celu przekazywania do GUS i KW PSP we Wrocławiu.
  • Wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu dla pracowników komendy (w tym dla pracowników cywilnych do celów emerytalno-rentowych).
  • Terminowe regulowanie zobowiązań komendy poprzez sporządzanie przelewów w formie elektronicznej z tytułu wypłaty uposażeń, wynagrodzeń, zapłaty za fakturę oraz innych dokumentów z których wynika zobowiązanie finansowe dla jednostki.
  • Podpisywanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym w celu ustalenia, że zostały one wystawione w sposób technicznie prawidłowy, zawierają wszystkie elementy prawidłowego dowodu, że ich dane są wolne od błędów.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata
  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
  • Znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości (Dz. U. z 2023r., poz. 120 z późn. zm.)
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w dziale księgowości
  • Znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych i Funduszu Pracy
  • Znajomość przepisów z zakresu podatku dochodowego
Co oferujemy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej

 

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 24 czerwca 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Podwale 7
59-800 Lubań
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
757222031
  • Dokumenty należy złożyć do: 24.06.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubaniu

Udostępnił: Beata Gołowenko

Komórka organizacyjna: Samodzielne stanowisko d/s kadr

Wprowadzono: 14.06.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×