Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Lubaniu
59-800 Lubań ul.Sikorskiego 4
print as PDF
Ogłoszenie nr 101376 / 24.06.2022
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: bezpieczeństwa i higieny pracy Jednoosobowego Stanowiska ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przeprowadza kontrole warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp. Analizuje stan bezpieczeństwa i na bieżąco informuje pracodawcę o stwierdzonych zagrożeniach oraz formułuje wnioski zmierzające do ich usunięcia, w celu identyfikacji nieprawidłowości w tym zakresie i wskazania działań naprawczych oraz celem zapewnienia funkcjonariuszom i pracownikom bezpiecznych i higienicznych warunków pracy.
  • Przeprowadza w ramach szkolenia wstępnego instruktaż ogólny dotyczący bhp i ppoż przed dopuszczeniem do wykonywania służby/pracy nowo przyjętych funkcjonariuszy i pracowników Policji, celem zapoznania z obowiązującymi procedurami w tym zakresie.
  • Przeprowadza postępowania dotyczące wypadków pozostających w związku z pełnieniem służby w Policji oraz w związku z pracą celem ustaleniaprawa do jednorazowego odszkodowania z tytułu wypadku.
  • Przeprowadza i aktualizuje ocenę ryzyka zawodowego na stanowiskach służby i pracy w jednostce, celem ustalenia poziomu zagrożeń zawodowych na poszczególnych stanowiskach służby i pracy oraz wskazuje działania naprawcze.
  • Opracowuje szczegółowe instrukcje bhp dla poszczególnych stanowisk celem wskazania bezpiecznego wykonywania pracy, a w konsekwencji uniknięcia wypadków lub innych zagrożeń.
  • Przestrzega przeciwpożarowych wymagań techniczno-budowlanych, instalacyjnych i technologicznych, wyposaża obiekty KPP w wymagane urządzenia przeciwpożarowe i gaśnicze w celu identyfikacji nieprawidłowości w tym zakresie i wskazania działań naprawczych oraz celem zapewnienia funkcjonariuszom i pracownikom bezpieczeństwa.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie o profilu BHP
  • Staż pracy co najmniej 1 rok w pracy w służbie BHP
  • znajomość przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony przeciwpożarowej
  • obsługa komputera - pakiet Microsoft Office
  • umiejętność interpretacji przepisów i analizowania danych
  • terminowość, umiejętność organizowania pracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe o profilu BHP
  • kurs dla inspektorów ochrony ppoż
  • szkolenie okresowe dla służby BHP
  • staż pracy w służbie ppoż.
Co oferujemy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stazu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. ,,trzynastka")
  • Nagrody jubileuszowe
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • Przyjazną atmosferę w pracy
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • praca administracyjno-biurowa
  • oświetlenie naturalne i sztuczne
  • praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy
  • stanowisko pracy zlokalizowane jest na II piętrze
  • brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo
Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do następnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie.
  • Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest  kopia świadectwa, dyplomu lub zaświadczenia z uczelni.
  • Spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować  kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m.in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń potwierdzających świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub wolontariatu/stazu/praktyk). Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego.
  • Zakwalifikowane osoby zostaną zaproszone do wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.
  • Wynagrodzenie zasadnicze na tym stanowisku wynosi: 0.5 etatu - 1 906,38 zł + wysługa lat.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy i/lub rozmowa kwalifikacyjna.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści : Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Powiatowego Policji w Lubaniu, moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko..........( wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie kursów i szkoleń oraz stażu pracy w służbie ppoż.
calendar icon

Aplikuj

do 7 lipca 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 101376"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji
ul. Sikorskiego 4
59-800 Lubań
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 87 34 244
  • Dokumenty należy złożyć do: 07.07.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Lubaniu, ul. Sikorskiego 4, 59-800 Lubań
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp@luban.wr.policja.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Lubaniu, ul. Sikorskiego 4, 59-800 Lubań
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Lubaniu

Udostępnił: Grażyna Przybyła

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 24.06.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×