referent
Do spraw: obsługi archiwum zakładowego w Oddziale ds. obsługi archiwum2024 r.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów takich jak świadectwa pracy zawierające informacje o zatrudnieniu na stanowisku archiwisty lub zaświadczenia o wykonywaniu czynności archiwisty, potwierdzających posiadanie co najmniej 1 roku doświadczenia w pracy w archiwum państwowej jednostki organizacyjnej
- kopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursu kancelaryjno-archiwalnego I i II stopnia lub kopia dokumentu potwierdzającego ukończenie szkoły policealnej w zakresie archiwistyka
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji na ww. stanowisko oraz danych wykraczających poza wymagania określone w ogłoszeniu o naborze, na które kandydat wyraził zgodę
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Aplikuj
do 27 maja 2024
Kancelaria Ogólna pok. 2009 ( II piętro)
pl. Powstańców Warszawy 1
50 – 153 Wrocław
- Dokumenty należy złożyć do: 27.05.2024
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze