referent
Do spraw: obsługi archiwum zakładowego w Oddziale ds. obsługi archiwumz niepełnosprawnościami
2023 r.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów takich jak świadectwa pracy o zatrudnieniu na stanowisku archiwisty lub zaświadczenia o wykonywaniu czynności archiwisty, potwierdzających posiadanie co najmniej 1 roku doświadczenia w pracy w archiwum państwowej jednostki organizacyjnej
- kopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursu archiwalnego I i II stopnia lub kopia dokumentu potwierdzającego ukończenie szkoły policealnej w zakresie archiwistyka
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji na ww. stanowisko oraz danych wykraczających poza wymagania określone w ogłoszeniu o naborze, na które kandydat wyraził zgodę
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Aplikuj
do 14 lutego 2023
Kancelaria Ogólna pok. 2009 ( II piętro)
pl. Powstańców Warszawy 1
50 – 153 Wrocław
- Dokumenty należy złożyć do: 14.02.2023
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze