Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
57-300 Kłodzko Pl. Fryderyka Chopina 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 127536 / 26.09.2023
Dołącz do nas jako:

kierownik kancelarii tajnej

Do spraw: kancelaryjno-biurowych Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych KPP w Kłodzku

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Kieruje Kancelarią Tajną oraz prowadzi urządzenia ewidencyjne dokumentów niejawnych wytworzonych, wpływających i wychodzących z jednostki o klauzuli zastrzeżone, poufne, tajne, ściśle tajne, a także prowadzi wykazy dokumentów niejawnych dla funkcjonariuszy, w celu zapewnienia prawidłowej ich rejestracji i obiegu.
  • Wykonuje czynności w zakresie przyjmowania, wydawania i ochrony przesyłek zawierających informacje niejawne ze stanowiska abonenckiego SUŁeIP KPP w Kłodzku w celu przyspieszenia przesyłania dokumentów niejawnych oznaczonych jako "pilne", "bardzo pilne", "doręczyć natychmiast" oraz ograniczenia dostępności osób trzecich do informacji niejawnych.
  • Rejestruje, powiela uaktualnia i przekazuje do zapoznania przepisy niejawne oraz udostępnia akty prawne zawierające informacje niejawne na zasadach określonych w przepisach, w celu zapoznania z treścią uprawnionych funkcjonariuszy i pracowników oraz zapewnienia właściwego nadzoru nad przepisami niejawnymi.
  • Organizuje i koordynuje pracę w kancelarii tajnej i jednostkach podległych w zakresie prowadzenia urządzeń ewidencyjnych i postępowania z dokumentami niejawnymi, przeprowadza okresowe kontrole oraz sporządza wykaz osób upoważnionych do odbioru dokumentów niejawnych, w celu zapewnienia właściwego postępowania przez funkcjonariuszy i pracowników z dokumentami niejawnymi w obrębie działalności KPP w Kłodzku.
  • Prowadzi ewidencję elektronicznych nośników informacji niejawnych i kopiowanych dokumentów w celu zapewnienia właściwego zabezpieczenia ich przed utratą i zapobieżenia łamania przepisów o ochronie informacji niejawnych.
  • Prowadzi ewidencję pieczęci i stempli służbowych, składa zamówienia oraz dokonuje brakowania zużytych lub nieaktualnych pieczęci i stempli w KPP w Kłodzku w celu prawidłowego postępowania w tym zakresie oraz ochrony przed dostępem osób trzecich.
  • Odpowiada za przeprowadzane raz w roku inwentaryzacje dokumentów niejawnych w KPP w Kłodzku i jednostkach podległych, w celu dokonania okresowej kontroli ewidencji materiałów i obiegu dokumentów.
  • Przygotowuje do archiwizacji nieaktualne przepisy oraz materiały niejawne, celem przekazania ich do składnicy akt KPP w Kłodzku oraz Archiwum KWP we Wrocławiu
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w pracy biurowej
  • dokładność,
  • systematyczność,
  • komunikatywność,
  • umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
  • czytelny charakter pisma
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w pracy z dokumentami niejawnymi
  • przeszkolenie z zakresu dostępu do informacji niejawnych,
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "ściśle tajne".
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u stabilnego pracodawcy.
  • Dodatek za wysługę lat (pow. 5 lat stażu), od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze budynku, podjazd do budynku,
  • praca administracyjno-biurowa w systemie pracy dziennej wynoszącej osiem godzin, od 7.30 do 15.30,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
  • użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),
  • praca pod presją czasu.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Proponujemy wynagrodzenie zasadnicze określone mnożnikiem 1,6916 kwoty bazowej 2190,45 zł, co stanowić będzie kwotę 3705,37 zl. brutto miesięcznie oraz dodatek z tytułu wysługi lat.
  • KPP w Kłodzku nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • 1. weryfikacja ofert pod względem formalnym
  • 2. test wiedzy
  • 3. rozmowa kwalifikacyjna
  • 4. w przypadku małej liczby ofert zastrzegamy sobie prawo do rezygnacji z 2 etapu.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Powiatowego Policji w Kłodzku, moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko.......(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresu przeszkolenia z dostępu do informacji niejawnych
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli „ściśle tajne”
calendar icon

Aplikuj

do 9 października 2023

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 127536"
na adres:
Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
Pl. F. Chopina 2
57-300 Kłodzko
lub osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KPP w Kłodzku pl. F. Chopina 2, od poniedziałku do piątku między g. 7.30 a 15.00 w Biurze Podawczym pok. nr 4a.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
478752236
  • Dokumenty należy złożyć do: 09.10.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Kłodzku z siedzibą pl. F. Chopina 2 57-300 Kłodzko tel. 478752311
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp@klodzko.wr.policja.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku

Udostępnił: Agnieszka Michalska

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr, Szkolenia i Prezydialny

Wprowadzono: 26.09.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×