Gabinet lekarski - stetoskop i klawiatura
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Jeleniej Górze
58-560 Jelenia Góra UL Wojewódzka 5a
print as PDF
Ogłoszenie nr 90612 / 11.01.2022
Dołącz do nas jako:

kontroler weterynaryjny

Do spraw: ds. zdrowia i ochrony zwierząt Zespół ds. zdrowia i ochrony zwierząt
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przeprowadzanie kontroli w zakresie Identyfikacji i rejestracji zwierząt oraz ich przemieszczania
  • Przeprowadzanie kontroli na miejscu w zakresie wymogów wzajemnej zgodności
  • Prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości w zakresie systemu IRZ
  • Obsługa programów komputerowych niezbędnych do realizacji przydzielonych zadań w tym systemu Identyfikacji i Rejestracji zwierząt ARiMR
  • Współpraca z ARiMR w zakresie wymiany informacji i niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania systemu identyfikacji i rejestracji zwierząt
  • Pobieranie próbek do badań
  • Wykonywanie czynności pomocniczych w zakresie innych zadań realizowanych w zespole ds. zdrowia i ochrony zwierząt w tym: – współudział w kontrolach; - przygotowywanie projektów pism; - prowadzeniu dokumentacji; - sporządzaniu sprawozdań
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie średnie lub średnie branżowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość ustawy o inspekcji weterynaryjnej
  • obsługa komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: średnie
  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność pracy w zespole
  • zdolność analitycznego myślenia
  • rzetelność i terminowość
  • znajomość przepisów weterynaryjnych z obszaru realizowanych zadań oraz znajomość kodeksu postepowania administracyjnego.
  • obsługa komputera-pakiet Office
  • umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy pod presją czasu
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca w godzinach od 7.30 do 15.30. Praca w siedzibie inspektoratu, w biurze przy komputerze oraz w terenie, na obszarze powiatu, wyjazdy służbowe. Siedziba biura znajduje się na parterze z podjazdem dla osób niepełnosprawnych. Pracownikom oferujemy stabilną pracę w jednosce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowania stażu pracy, dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw."trzynastka") nagrody jubileuszowe, jednozmianowy czas pracy.

Oferujemy otwartą i przyjazną atmosferę w pracy, pakiet socjalny, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Analiza merytoryczna złożonych ofert i rozmowa kwalifikacyjna.

Pracę możesz rozpocząć od: 2022-02-14
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 31 stycznia 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 90612"
na adres:
Inspekcja Weterynaryjna
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
58-560 Jelenia Góra
ul. Wojewódzka 5a
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
75-753-47-14
  • Dokumenty należy złożyć do: 31.01.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Jeleniej Górze

Udostępnił: Elżbieta Górska

Komórka organizacyjna: kadry

Wprowadzono: 11.01.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×