Gabinet lekarski - stetoskop i klawiatura
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Jeleniej Górze
58-560 Jelenia Góra UL Wojewódzka 5a
print as PDF
Ogłoszenie nr 102955 / 21.07.2022
Dołącz do nas jako:

kontroler weterynaryjny

Do spraw: ds. bezpieczeństwa żywności Zespół ds. bezpieczeństwa żywności pasz i utylizacji
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Pobieranie i wysyłanie próbek do badań urzędowych i monitoringowych w tym przechowywanie otrzymywanych sprawozdań z badań oraz ich analiza
  • Przygotowywanie projektu rocznego programu badań kontrolnych substancji niedozwolonych, pozostałości chemicznych, biologicznych, produktów leczniczych oraz skażeń promieniotwórczych u zwierząt, w produktach pochodzenia zwierzęcego oraz w wodzie przeznaczonej do pojenia zwierząt i paszach.
  • Dokonywanie analizy ryzyka związanej z realizacją rocznego programu badań kontrolnych substancji niedozwolonych, pozostałości chemicznych, biologicznych, produktów leczniczych oraz skażeń promieniotwórczych u zwierząt, w produktach pochodzenia zwierzęcego oraz w wodzie przeznaczonej do pojenia zwierząt i paszach
  • Prowadzenie rejestrów nadzorowanych w PIW w Jeleniej Górze podmiotów oraz bieżąca ich aktualizacja.
  • Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem TPDW
  • Przygotowywanie projektów opinii / zaświadczeń wydawanych na wniosek podmiotu ubiegającego się o pomoc finansową z zakresu wykonywania przez te podmioty zadań w ramach realizacji Wspólnej Polityki Rolnej, w tym w sprawach płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego określonych przepisami Unii Europejskiej, pomocy de minimis w sektorze rolnictwa lub rybołówstwa oraz innych zadań dotyczących organizacji rynków rolnych, których realizacja jest wspomagana przez ARiMR
  • Przygotowywanie projektów pism w zakresie realizowanych działań w zespole ds. bezpieczeństwa żywności, pasz i utylizacji
  • Przedkładanie przełożonemu wniosków z dokonywanych kontroli
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie Wykształcenie: średnie lub średnie branżowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie(prawo wykonywania zawodu w przypadku lekarza weterynarii)
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość ustawy o inspekcji weterynaryjnej i kodeks postępowania administracyjnego
  • obsługa komputera -pakiet Office
  • czynne prawo jazdy kat.B
  • rzetelnośc i terminowość
  • umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy pod presją czasu
  • komunikatywność
  • umiejetność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca w godzinach od 7.30 do 15.30. Praca w siedzibie inspektoratu, w biurze przy komputerze oraz w terenie, na obszarze powiatu, wyjazdy służbowe. Siedziba biura znajduje się na parterze z podjazdem dla osób niepełnosprawnych. Pracownikom oferujemy stabilną pracę w jednosce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowania stażu pracy, dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw."trzynastka") nagrody jubileuszowe, jednozmianowy czas pracy.

Oferujemy otwartą i przyjazną atmosferę w pracy, pakiet socjalny, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Analiza merytoryczna złożonych ofert i rozmowa kwalifikacyjna.

Pracę możesz rozpocząć od: 2022-08-08
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 1 sierpnia 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 102955"
na adres:
Inspekcja Weterynaryjna
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
58-560 Jelenia Góra
ul. Wojewódzka 5a
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
75-753-47-14
  • Dokumenty należy złożyć do: 01.08.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Jeleniej Górze

Udostępnił: Elżbieta Górska

Komórka organizacyjna: kadry

Wprowadzono: 21.07.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×