Gabinet lekarski - stetoskop i klawiatura
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Jeleniej Górze
58-560 Jelenia Góra UL Wojewódzka 5a
print as PDF
Ogłoszenie nr 82313 / 03.08.2021
Dołącz do nas jako:

inspektor weterynaryjny

Do spraw: pasz i utylizacji Zespół do spraw bezpieczeństwa żywności, pasz i utylizacji
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • realizacja zadań wynikajacych z Krajowego Planu Kontroli Urzędowej Pasz i raportowanie wyników kontroli pasz
  • nadzór nad gospodarstwami indywidualnymi wytwarzającymi i stosujacymi pasze
  • prowadzenie rejestrów i wykazów podmiotów objetych nadzorem
  • nadzór nad organizmami genetycznie modyfikowanymi stosowanymi w paszach oraz nad stosowaniem dodatków paszowych
  • nadzór nad obrotem paszami
  • nadzór nad zbieraniem,transportowaniem,przetwarzaniem ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego
  • prowadzenie sprawozdawczości w odniesieniu do pasz i ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego
  • aktualizacja list podmiotów z zatwierdzonych i/lub zarejestrowanych w odniesieniu do pasz i utylizacji
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej.
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (prawo wykonywania zawodu w przypadku lekarza weterynarii)
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość ustawy o inspekcji weterynaryjnej
  • obsługa komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność pracy w zespole
  • zdolność analitycznego myślenia
  • rzetelność i terminowość
  • znajomość przepisów weterynaryjnych z obszaru realizowanych zadań oraz znajomość kodeksu postepowania administracyjnego.
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca w godzinach od 7.30 do 15.30. Praca w siedzibie inspektoratu, w biurze przy komputerze oraz w terenie, na obszarze powiatu, wyjazdy służbowe. Siedziba biura znajduje sie na parterze z podjazdem dla osób niepełnosprawych, brak toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych. Pracownikom oferujemy stabilną pracę w jednostce administacji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, dodatkowe wynagrodzenie roczne ( tzw. ''trzynastka'') nagrody jubileuszowe, jednozmianowy czas pracy.

Oferujemy otwartą i przyjazną atmosferę w pracy, pakiet socjalny, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Analiza merytoryczna złożonych ofert i rozmowa kwalifikacyjna.

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-09-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 19 sierpnia 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 82313"
na adres:
Inspekcja Weterynaryjna
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
58-560 Jelenia Góra
ul. Wojewódzka 5a
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
75-753-47-14
  • Dokumenty należy złożyć do: 19.08.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)

    Każdy kandytat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Jeleniej Górze

Udostępnił: Elżbieta Górska

Komórka organizacyjna: kadry

Wprowadzono: 03.08.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×