inspektor
Do spraw: administracji i obsługi elektronicznej ewidencji ukaranych kierowców, zatrzymanych dokumentów, nałożonych mandatów karnych w Wydziale Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górzeokreślony (np. projektu)
ul. Nowowiejska 43
2023 r.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne" lub oświadczenie zawierające zgodę na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego o dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" opatrzone własnoręcznym podpisem
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Miejskiego Policji w Jeleniej Górze, moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko..................................(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Aplikuj
do 3 lipca 2023
lub złóż osobiście w siedzibie Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze
w kancelarii Zespołu Prezydialnego Wydziału Wspomagającego ul. Nowowiejska 43 (parter) od poniedziałku do piątku między godziną 8.00 a 15.00
- Dokumenty należy złożyć do: 03.07.2023
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu