Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu
32-300 Olkusz Ul. Jana Pawła II 32
print as PDF
Ogłoszenie nr 78188 / 12.05.2021
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: informatyki w Referacie Wspomagającym
#administracja publiczna #IT #komunikacja elektroniczna #łączność
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Utrzymywanie w sprawności technicznej urządzeń, systemów łączności przewodowej i bezprzewodowej, informatyki oraz utrzymywanie w sprawności komputerowych systemów kontroli dostępu i sygnalizacji napadu, centrali telefonicznej i nagrywania rozmów oraz monitoringu w celu zapewnienia prawidłowego działania sprzętu pozostającego w dyspozycji KPP w Olkuszu i podległych komisariatach.
  • Wdrażanie i eksploatacja opracowanych centralnie i lokalnie systemów oraz aplikacji informatycznych w celu zapewnienia bieżącej aktualizacji oraz prawidłowego działania baz danych i programów dostępnych w obsługiwanych sieciach policyjnych.
  • Montowanie, konfigurowanie, konserwacja i naprawa sprzętu informatyki oraz urządzeń systemów łączności w celu zapewnienia prawidłowego ich działania w jednostce.
  • Wdrażanie i uruchamianie nowych systemów oraz usług sieciowych zgodnie z procedurami zleconymi przez KWP w Krakowie w celu wsparcia wykonawstwa zadań przez policjantów i pracowników jednostki.
  • Wykonywanie prac administracyjno-biurowych wynikających z bieżących potrzeb w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w jednostce.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 miesiące na stanowisku związanym z obsługą w zakresie łączności i informatyki
  • Umiejętność administrowania systemem operacyjnym Windows, biegłej obsługi komputera z pakietem biurowym, zarządzania siecią komputerową.
  • Praktyczna znajomość budowy komputera i urządzeń teleinformatycznych.
  • Umiejętność posługiwania się przyrządami pomiarowymi oraz narzędziami serwisowymi.
  • Umiejętność konserwacji i obsługi urządzeń elektrycznych i elektronicznych.
  • Znajomość podstawowych zagadnień z telefonii stacjonarnej i bezprzewodowej.
  • Umiejętność współpracy.
  • Komunikatywność.
  • Znajomość przepisów: ustawy o służbie cywilnej.
  • Wiedza z zakresu: sieci komputerowych, zasad działania systemów i budowy urządzeń informatycznych, funkcjonowania łączności przewodowej i bezprzewodowej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe o profilu informatycznym, teleinformatycznym lub telekomunikacyjnym.
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku związanym z obsługą w zakresie łączności i informatyki.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „Tajne”.
  • Uprawnienia do obsługi urządzeń pracujących pod napięciem elektrycznym (SEP do 1 kV).
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Umiejętność organizacji pracy
  • Obowiązkowość.
  • Sumienność i dokładność.
  • Dążenie do rozwoju zawodowego.
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Stabilność zatrudnienia
  • Nagrody roczne (13 pensja)
  • Nagrody jubileuszowe
  • Korzystne warunki dodatkowego ubezpieczenia na życie i opieki medycznej. 
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
  • W przypadku problemów z dostępnością prosimy o wcześniejszy kontakt z Koordynatorem do spraw osób ze szczególnymi potrzebami - mł. asp. Mariką Guzik-Gajda. 
    Kontakt: adres poczty elektronicznej Marika.Guzik-Gajda@olkusz.policja.gov.pl, numer telefonu 47 83 25 232.
    Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
  • Informacje o dostępności zamieszczone zostały pod adresem: http://bip.olkusz.kpp.policja.gov.pl/343/informacje-dla-osob-nie/22735,Przyjmowanie-i-zalatwianie-spraw-przez-osoby-niepelnosprawne.html
Warunki pracy

Praca jednozmianowa wykonywana podstawowym rozkładzie czasu pracy, w sytuacjach wyjątkowych, tj. w przypadku wystąpienia awarii itp. praca w godzinach uzależnionych od zaistniałych potrzeb. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Pomieszczenia biurowe usytuowane na poziomie +2 budynku Komendy, wyposażone w komputer, inne urządzenia peryferyjne oraz obejmujące serwerownię. Praca w siedzibie urzędu i w terenie (wyjazdy m.in. do podległych komisariatów Policji w związku z koniecznością montażu, konfiguracji i napraw sprzętu informatyki oraz urządzeń systemów łączności).
Budynek KPP w Olkuszu jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, natomiast budynki Komisariatów Policji w Kluczach i Wolbromiu przystosowane są jedynie częściowo. Komisariat Policji w Bukownie nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

List motywacyjny, CV / życiorys oraz oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą. Dokumenty niepodpisane przez kandydata nie będą uwzględniane. Aplikacje należy składać w zaklejonych kopertach opatrzonych imieniem, nazwiskiem oraz dopiskiem "Starszy inspektor Referatu Wspomagającego".
W przypadku dostarczenia aplikacji za pośrednictwem firm świadczących usługi pocztowe o terminowości wpływu oferty do jednostki decyduje data stempla pocztowego. Oferty otrzymane po terminie lub przesłane na adres e-mail nie będą rozpatrywane.
Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione drogą elektroniczną (prosimy o podanie adresów e-mail).
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Dokumenty aplikacyjne są brakowane wg obowiązujących w tym zakresie przepisów.
Kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty.
Prosimy zwrócić uwagę na konieczność udokumentowania posiadanego doświadczenia zawodowego, poprzez dołączenie np. kopii świadectwa pracy lub zaświadczenia potwierdzającego ten fakt.
Dokumenty wytworzone przez kandydatkę/ kandydata powinny zostać opatrzone datą i czytelnym podpisem. Prosimy zwrócić uwagę, aby oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych dotyczyło naboru organizowanego w KPP w Olkuszu i było zgodne z RODO. 
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 3.200,- zł + dodatek z tytułu posiadanej wysługi lat pracy (od 5 % do 20%). 
Kandydat wyłoniony w naborze, nieposiadający poświadczenia bezpieczeństwa zostanie poddany zwykłemu postępowaniu sprawdzającemu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych KPP w Olkuszu. 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Wstępna selekcja kandydatów zakłada analizę dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym. Wymagana wiedza i umiejętności praktyczne oraz kompetencje miękkie zostaną zweryfikowane podczas etapów naboru określonych w Procedurze. 
Selekcja końcowa w zależności od ilości ofert będzie się składała: z 2 etapów, tj. testu wiedzy oraz rozmowy kwalifikacyjnej (z maksymalnie 10 wybranymi kandydatkami/ kandydatami, które/ którzy uzyskają największą ilość punktów w teście wiedzy) lub tylko z rozmowy kwalifikacyjnej. 

Z pełnym tekstem procedury naboru do pracy w służbie cywilnej w KPP w Olkuszu możesz zapoznać się pod adresem:
http://bip.olkusz.kpp.policja.gov.pl/343/sluzba-i-praca-w-policj/34561,Zarzadzenie-KPP-w-sprawie-procedury-naboru-w-KSC-2012-r-tekst-ujednolicony.html

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-07-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "tajne" ( w przypadku posiadania)
  • Kopia dokumentu potwierdzającego uprawnienie do obsługi urządzeń pracujących pod napięciem elektrycznym - SEP do 1 kV (w przypadku posiadania)
  • Kopia prawa jazdy (w przypadku posiadania)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru (zgodne z RODO)
  • Kopia książeczki wojskowej z wpisem o przeniesieniu do rezerwy (w przypadku posiadania dokumentu).
calendar icon

Aplikuj

do 26 maja 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 78188"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu
ul. Jana Pawła II 32
32-300 Olkusz

z dopiskiem "Starszy inspektor Referatu Wspomagającego"
(Oferta pracy w służbie cywilnej nr 2/2021)

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 83 25 216, 47 83 25 244, 47 83 25 215.
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 26.05.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego:
    • Kontakt do inspektora ochrony danych:
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych:
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu

Udostępnił: Mariola Bialas

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 12.05.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×