Komenda Powiatowa Policji w Chojnicach

Ogłoszenie o naborze nr 62788ARCHIWALNE z dnia 10.04.2020 r.

  • Oferty do
    15

    kwietnia

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: kadr i postępowań dyscyplinarno-skargowych

Zespół Kadr i Szkolenia



Miejsce wykonywania pracy:

Chojnice

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Chojnicach, ul. Warszawska 13

WARUNKI PRACY

Praca o charakterze biurowym przy komputerze. Podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka. Budynek posiada bariery architektoniczne tj. brak wind i podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • W zakresie problematyki skargowej i dyscyplinarnej:
  • przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących działalności Policji oraz koordynowanie sposobu wykonywania zadań w tym zakresie przez osoby upoważnione;
  • prowadzenie wymaganej dokumentacji służbowej, dotyczącej realizacji zadań z zakresu problematyki skargowej;
  • sprawowanie merytorycznego nadzoru nad czynnościami realizowanymi przez wyznaczonych funkcjonariuszy – w sprawach skarg i wniosków oraz w postępowaniach dyscyplinarnych;
  • sporządzanie projektów dokumentów wydawanych w postępowaniu dyscyplinarnym, pozostających w kompetencji przełożonego dyscyplinarnego;
  • wykorzystywanie ustaleń z czynności wyjaśniających oraz postępowań dyscyplinarnych do analiz, mających na celu usprawnienie organizacji i realizacji zadań przez komórki organizacyjne Komendy Powiatowej Policji w Chojnicach i Komisariatu Policji w Czersku;
  • prowadzenie ewidencji postępowań dyscyplinarnych, czynności wyjaśniających i dokumentów służbowych wydawanych w pierwszej instancji przez Komendanta;
  • prowadzenie monitoringu oraz opracowywanie bieżących analiz i informacji dotyczących zagrożeń występujących w środowiskach policyjnych oraz formułowanie wniosków dotyczących możliwości ograniczenia zjawisk patologicznych;
  • W zakresie pracy kadrowej:
  • upinanie do akt osobowych policjantów i pracowników cywilnych dokumentacji dostarczonej do Zespołu Kadr i Szkolenia;
  • wykonywanie zadań użytkownika systemów informatycznych i zbiorów manualnych prowadzonych w komórce kadrowej,w tym systemów KADRA, SESPol, SWOP, SIDAS;
  • wprowadzanie, aktualizowanie i modyfikowanie danych dotyczących policjantów i pracowników w systemie SWOP;
  • W zakresie zagadnień kadrowo - mobilizacyjnych:
  • opracowywanie regulaminu i etatu jednostki zmilitaryzowanej na czas zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny oraz prowadzenie książki obsady kadrowej jednostki zmilitaryzowanej Policji;
  • planowanie uzupełnienia potrzeb kadrowych jednostki organizacyjnej Policji przewidzianej do militaryzacji, w tym doboru rezerw osobowych oraz współpraca z wojskowymi komendami uzupełnień w tym obszarze;
  • prowadzenie dokumentacji z zakresu obsady kadrowej jedn. zmilitaryzowanej, w tym kart ewidencyjnych osób, którym nadano przydziały organizacyjno – mobilizacyjne oraz materiałów opiniodawczo – sprawdzających dot. rezerw osobowych;
  • reklamowanie od obowiązku czynnej służby wojskowej.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • biegła umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
  • umiejętność prawidłowej interpretacji przepisów prawnych,
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dobrej organizacji pracy, terminowość i samodyscyplina,
  • znajomość przepisów: Ustawy o Policji, Ustawy o służbie cywilnej, Ustawa - kodeks postępowania administracyjnego, Rozporządzenie MSW w sprawie szczegółowego trybu wykonywania czynności związanych z postępowaniem dyscyplinarnym w stosunku do policjantów, Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie reklamowania od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny, Rozdział 6 Ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,
  • nieposzlakowana opinia i gotowość poddania się procedurze postępowania sprawdzającego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe o charakterze prawnym
  • umiejętność analizy oraz tworzenia tekstów o charakterze prawnym,
  • terminowość i umiejętność sprawnej organizacji pracy
  • zdolność analitycznego myślenia
  • odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • w przypadku niewydania świadectwa pracy przez pracodawcę: oświadczenie zawierające informację o fakcie niewydania przez pracodawcę świadectwa pracy oraz okresie zatrudnienia, stanowisku i trybie rozwiązania stosunku pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne", wydanego przez jednostki Policji lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 742),
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w sytuacji, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 15.04.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Chojnicach, ul. Warszawska 13, 89-620 Chojnice

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Chojnicach, ul. Warszawska 13, 89-600 Chojnice
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: ul. Warszawska 13, 89-600 Chojnice, iod.chojnice@gd.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

• w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%;
• proponowane wynagrodzenie 3075,78 brutto plus prawo do dodatku z tytułu wysługi lat;
• warunkiem niezbędnym do zatrudnienia na przedmiotowym stanowisku jest pozytywne zakończenie postępowania sprawdzającego, skutkujące wydaniem kandydatowi poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych;
• oferty nie spełniające wymogów formalnych, złożone po terminie, przesłane mailem, niekompletne oraz nie zawierające nazwy stanowiska i komórki organizacyjnej nie będą rozpatrywane;
• wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis;
• do złożonych dokumentów w języku obcym powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia;
• kandydaci niezakwalifikowani do procesu rekrutacji nie będą powiadamiani telefonicznie ani pisemnie;
• oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone;
• wyłonienie kandydata/kandydatki na stanowisko nastąpi po przeprowadzeniu testu wiedzy;
• Komenda Powiatowa Policji w Chojnicach nie ponosi odpowiedzialności za niekompletną lub wadliwą treść ogłoszenia w przypadku jego kopiowania przez podmioty zewnętrzne
i umieszczenia na innych niż niniejszy portalach internetowych;
• do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.



Liczba odwiedzin: 3124

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Chojnicach

Udostępnił: Joanna Pankau

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 10.04.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×