Ministerstwo Klimatu w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 60961ARCHIWALNE z dnia 12.02.2020 r.

  • Oferty do
    25

    lutego

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

do spraw: współpracy międzynarodowej w leśnictwie

w Zespole ds. Współpracy Międzynarodowej, Projektów Rozwojowych, Innowacji i Użytkowania Lasu w Departamencie Leśnictwa



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Klimatu
ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe - zagrożenie korupcją - częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - praca na III piętrze budynku, budynek i pomieszczenia urzędu dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (podjazd do budynku, toalety, windy oraz drzwi o odpowiedniej szerokości) - praca przy komputerze - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem - w trakcie wyjazdów służbowych lub w ramach reprezentowania urzędu w innych instytucjach warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • Przygotowywanie stanowiska Polski związanego z leśnictwem i zmianami klimatu dotyczącymi ekosystemów leśnych w zakresie międzynarodowych przedsięwzięć, w tym inicjatyw wynikających z Ramowej konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu (UNFCCC), Unii Europejskiej na rzecz sektora użytkowania gruntów i leśnictwa (LULUCF) oraz innych inicjatyw
  • Udział w pracach organów UE właściwych w sprawach sektora użytkowania gruntów, zmiany użytkowania gruntów i leśnictwa (LULUCF), w tym grup roboczych Rady UE, oraz pracach na forum Ramowej konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu
  • Współpraca z jednostkami organizacyjnymi ministerstwa, administracji centralnej, terenowej oraz instytutami badawczymi w kraju i za granicą (w tym UE, Europejskiej Komisji Gospodarczej ONZ, Organizacji Narodów Zjednoczonych ds. Wyżywienia i Rolnictwa – FAO i inne) w obszarze leśnictwa i zmian klimatu, a w szczególności sektora LULUCF
  • Realizowanie zadań Krajowego Punktu Kontaktowego Forum Leśnego ONZ (UNFF) poprzez udział w spotkaniach UNFF oraz bieżącą wymianę informacji z sekretariatem UNFF
  • Udział w przygotowywaniu opinii, wstępnych analiz projektów aktów prawnych (decyzji, komunikatów oraz rozporządzeń organów UE), a także skutków ich wdrażania w zakresie sektora LULUCF
  • Udział w przygotowywaniu wkładów do rządowych dokumentów strategicznych i planistycznych, odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie, materiałów na Komisje Sejmowe i Senackie w zakresie międzynarodowych przedsięwzięć związanych ze zmianami klimatu dotyczącymi ekosystemów leśnych i leśnictwa, w tym sektora LULUCF
  • Prowadzenie stałej współpracy w zakresie Strategii Unii Europejskiej dla regionu Morza Bałtyckiego (SUE RMB) w obszarze leśnictwa, w tym współpraca z Krajowym Punktem Kontaktowym, koordynatorami obszarów priorytetowych, liderami akcji horyzontalnych, a także udział w spotkaniach, projektach i innych inicjatywach wynikających z udziału Polski w SUE RMB
  • Udział w rozwoju współpracy bilateralnej w dziedzinie gospodarki leśnej z innymi krajami, poprzez nawiązywanie kontaktów, organizowanie spotkań bilateralnych, wymianę informacji i wyznaczanie obszarów priorytetowych dla takiej współpracy

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe w zakresie leśnictwa
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze leśnictwa lub ochrony przyrody lub ochrony środowiska lub współpracy międzynarodowej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (C1)
  • Znajomość: ustawy o lasach, ustawy o umowach międzynarodowych
  • Znajomość konwencji klimatycznej w zakresie LULUCF
  • Wiedza z zakresu współpracy międzynarodowej w dziedzinie leśnictwa
  • Myślenie analityczne
  • Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Negocjowanie
  • Komunikacja
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe w zakresie leśnictwa
  • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenia wyższego zgodnie z ustawą Prawo o szkolnictwie wyższym oraz tłumaczenia przysięgłego dyplomu
  • Kopie dokumentów potwierdzających co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze leśnictwa lub ochrony przyrody lub ochrony środowiska lub współpracy międzynarodowej (dokumenty zawierające informacje jednoznacznie potwierdzające pełen wymagany okres zatrudnienia, obszar i rodzaj wykonywanych zadań, np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje lub oświadczenie o spełnianiu tego wymogu - wzór treści wymaganego oświadczenia jest zamieszczony na stronie: https://bip.mos.gov.pl/praca/wzory-oswiadczen/)
  • W przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski
  • Wzory wszystkich oświadczeń znajdziesz na stronie internetowej https://bip.mos.gov.pl/praca/wzory-oswiadczen/
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 25.02.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Klimatu
    Biuro Dyrektora Generalnego
    Wawelska 52/54
    00-922 Warszawa
    w zamkniętej kopercie oznaczonej numerem referencyjnym DLgłsp2/2020.
    Aplikacje złożone po terminie nie są rozpatrywane.

    Zachęcamy do składania aplikacji w formie elektronicznej.

    https://bip.mos.gov.pl/aplikuj/DLglsp2_2020

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Administrator
Administratorem Twoich danych osobowych jest Minister Klimatu, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Generalny Ministerstwa Klimatu.

Inspektor ochrony danych
Możesz się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem e-mail: inspektor.ochrony.danych@mos.gov.pl.

Wymóg podania danych
Podanie danych osobowych w zakresie określonym przepisami prawa [1] (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, dane kontaktowe wskazane przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania dla członków korpusu służby cywilnej [2]) jest dobrowolne, jednak konieczne do wzięcia udziału w naborze.
Podanie danych osobowych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa jest dobrowolne, jednak nieobowiązkowe. Przesłanie takich danych będziemy traktować jako wyrażenie zgody na ich przetwarzanie.

Cel i podstawy przetwarzania
Dane osobowe w zakresie określonym przepisami prawa będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru [3], natomiast inne dane osobowe na podstawie zgody [4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będziemy przechowywać:
a. przez okres realizacji naboru,
b. przez 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru lub od dnia publikacji wyniku w przypadku, gdy nie został nawiązany stosunek pracy (dotyczy dokumentów aplikacyjnych),
c. przez 5 lat od zatwierdzenia protokołu z naboru (dotyczy dokumentacji z naboru).

Odbiorcy danych
Odbiorcami Twoich danych osobowych będą firmy świadczące usługi informatyczne oraz podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.

Prawa osób, których dane dotyczą
Masz prawo do:
a. dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii,
b. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
d. usunięcia danych osobowych,
e. wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).

1 Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz §1 Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej
2 Art. 4 i art. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
3 Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
4 Art. 6 ust. 1 lit a RODO i art. 9 ust. 2 lit. a RODO

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Etapy naboru, czyli jak wygląda proces selekcji:
1. weryfikacja formalna
2. rozmowa kwalifikacyjna obejmująca pytania merytoryczne, sprawdzian znajomości języka angielskiego, zadanie praktyczne typu case study oraz elementy wywiadu behawioralnego

Weryfikację wymagań formalnych przeprowadzimy na podstawie dokumentów wymienionych w części „Niezbędne dokumenty i oświadczenia”. Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia (akceptujemy jedynie oświadczenia zgodne ze wzorem).
Kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne i zakwalifikują się do dalszych etapów naboru, poinformujemy o terminie kolejnego etapu. W przypadku złożenia aplikacji poprzez formularz aplikacyjny, przed przystąpieniem do kolejnych etapów naboru, konieczne będzie własnoręczne podpisanie oświadczeń w siedzibie Ministerstwa.
Dokumenty wymienione w części „Dodatkowe dokumenty i oświadczenia” nie są obowiązkowe, ale są jedyną podstawą potwierdzenia spełniania wymagań dodatkowych.
Więcej informacji na temat procedury naboru do Ministerstwa Klimatu znajdziesz na stronie https://www.gov.pl/web/srodowisko/kariera-w-ministerstwie

Dlaczego warto pracować w Ministerstwie Klimatu
•   umowa o pracę
•   dodatek stażowy od 5% do 20%
•   dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
•   system nagród finansowych (nagrody kwartalne, specjalne i roczne)
•   elastyczny czas pracy (rozpoczynanie pracy między 7.00 a 9.00)
•   indywidualny program rozwoju zawodowego (m.in. szkolenia, dofinansowanie do nauki języka obcego i studiów podyplomowych)
•   pakiet świadczeń socjalnych
•   możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach ubezpieczenia na życie oraz pakietu medycznego
•   praca zgodnie z systemem ekozarządzania i audytu (EMAS)
•   zniżki na bilety do wybranych warszawskich teatrów
•   dogodna lokalizacja
•   stojaki na rowery, blisko położona stacja Veturilo, prysznice i szafki dla rowerzystów

Informacje dodatkowe
•   Zapraszamy do udziału w naborze również osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).
•   Prosimy o podanie w aplikacji adresu e-mail oraz numeru telefonu w celu zapewnienia sprawnej komunikacji w procesie naboru.
•   Jesteśmy pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
•   Jako członek Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji promujemy dobre praktyki w rekrutacji oraz tworzymy standardy w tym zakresie. Ważna jest dla nas dbałość o relacje z kandydatami i ich doświadczenia w procesie rekrutacji (Candidate Experience).
•   Osoby zainteresowane otrzymywaniem informacji na e-maila o aktualnie prowadzonych naborach do Ministerstwa Klimatu zapraszamy do zapisania się do newslettera: https://ankiety.mos.gov.pl/762824/lang-pl
•   Bliższe informacje można uzyskać pod nr tel. (0-22) 36 92 847, 36 92 207, 36 92 438, 36 92 426.

ZAPRASZAMY!



Liczba odwiedzin: 5520

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Klimatu w Warszawie

Udostępnił: Anna Predel

Komórka organizacyjna: Wydział Naboru i Zarządzania Kompetencjami/Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 12.02.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×