Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Staszowie

Ogłoszenie o naborze nr 5827ARCHIWALNE z dnia 24.11.2016 r.

  • Oferty do
    5

    grudnia

    2016

  • Wymiar etatu
    0,5
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Nabór otwarty dla cudzoziemców

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że o stanowisko mogą starać się, poza polskimi obywatelami, również cudzoziemcy. Kandydaci muszą spełniać następujące warunki:

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny księgowy

do spraw: księgowości budżetowej, praca biurowa z dokumentami w siedzibie Inspektoratu z wykorzystaniem urządzeń biurowych oraz komputera powyżej 4 godzin, obejmuje obsługę księgową Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego oraz obsługę kadrową, w tym prowadzenie składnicy akt.

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Staszowie



Miejsce wykonywania pracy:

Staszów

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Staszowie
ul. Opatowska 31, 28-200Staszów

WARUNKI PRACY

Stanowisko w pokoju biurowym, wyposażone w podstawowy zestaw komputerowy wraz z niezbędnym oprogramowaniem. Inspektorat zajmuje pomieszczenia na 4 kondygnacji (brak windy).

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie rachunkowości Inspektoratu według obowiązujących zasad i przepisów oraz dysponowanie środkami pieniężnymi zgodnie z planem finansowym (prowadzenie ksiąg rachunkowych, kompletowanie dokumentacji finansowo-księgowej do trwałego jej przechowywania. Windykacja należności publiczno-prawnych.
  • Sporządzanie obowiązujących sprawozdań finansowych, analiz, projektu budżetu, czuwanie nad jego właściwą realizacją –przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych.
  • Rachuba płac z pełną dokumentacją i ewidencją dla celów kosztowych, wypłata wynagrodzeń, regulowanie wszelkich zobowiązań i prowadzenie pełnej dokumentacji dla potrzeb rozliczeń z US, PZU i ZUS.
  • Obsługa kadrowa pracowników związana z naborem, nawiązywaniem, trwaniem, rozwiązywaniem stosunku pracy, ustalanie wysokości należnych świadczeń finansowych, prowadzenie akt osobowych.
  • Przygotowanie dokumentacji dotyczącej prawa nabycia uprawnień do dodatków za wysług lat, nagród jubileuszowych, dokumentacji emerytalno-rentowej i innych świadczeń finansowych, prowadzenie przewidzianej w zakresie kadr statystki.
  • Prowadzenie dokumentacji gospodarki środkami trwałymi ( prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych, pozostałych środków i wartości niematerialnych i prawnych). Zakup i nadzór nad wykorzystaniem urządzeń i materiałów biurowych.
  • Prowadzenie składnicy akt.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne : ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości, lub wyższe ekonomiczne : ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych, wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i udokumentowanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości, W przypadku niespełnienia żadnego z wymagań w zakresie wykształcenia i praktyki w księgowości: -wpis do rejestru biegłych rewidentów, lub -posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.
  • doświadczenie zawodowe: 6 lat ( w przypadku posiadania wykształcenia średniego ekonomicznego ) lub 3 lata ( w przypadku posiadania wykształcenia wyższego ekonomicznego lub wykształcenia wyższego uzupełnionego ekonomicznymi studiami podyplomowymi )
  • Znajomość przepisów dot. klasyfikacji budżetowej: dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu pracy
  • Znajomość prawa pracy, ustaw o ubezpieczeniach społecznych i ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • Obsługa programów komputerowych: ,,Płatnik'', ,,BeSTia"
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • w przypadku posiadania - kopia świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
  • w przypadku posiadania - kopia certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
  • w przypadku posiadania - kopia wpisu do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 05.12.2016
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Staszowie
    ul. Opatowska 31
    28-200 Staszów

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty niekompletne i nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
Osoby zakwalifikowane do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione telefonicznie
o terminie rozmowy wstępnej.
Oferty odrzucone zostaną po zakończeniu naboru odesłane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 15 864 41 51



Liczba odwiedzin: 3077

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Staszowie

Udostępnił: Mariusz Mroczek

Komórka organizacyjna: Wieloosobowe stanowisko ds. inspekcji i orzecznictwa

Wprowadzono: 24.11.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×