Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach

Ogłoszenie o naborze nr 57944ARCHIWALNE z dnia 09.12.2019 r.

  • Oferty do
    30

    grudnia

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor wojewódzki

do spraw: planowania i realizacji budżetu z zakresu pomocy społecznej

w Wydziale Rodziny i Polityki Społecznej



Miejsce wykonywania pracy:

Katowice

Wydział Rodziny i Polityki Społecznej – Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
ul. Powstańców 41 a
40-024 Katowice

Adres urzędu:

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
ul. Jagiellońska 25
40 - 032 Katowice

WARUNKI PRACY

Pracownikom oferujemy: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ,,trzynastka” • nagrody okresowe uzależnione od osiąganych wyników pracy • elastyczny czas pracy • perspektywę rozwoju zawodowego • udział w szkoleniach/kursach, dofinansowanie do studiów i nauki języków obcych • pakiet socjalny, w tym między innymi: dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe, dopłata do karty sportowej • możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia grupowego a także Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej • dofinansowanie do zakupu okularów • na terenie Urzędu do dyspozycji pracowników bufet, punkt pocztowy, kiosk oraz bankomat • siedziba Urzędu w bliskim sąsiedztwie przystanków autobusowych, linii tramwajowej oraz dworca kolejowego a także w niewielkiej odległości od autostrady A-4 oraz drogi krajowej E-75 Stanowisko pracy w siedzibie Wydziału Rodziny i Polityki Społecznej (pomieszczenia biurowe na III piętrze). Budynek przy ul. Powstańców 41 a – bez barier architektonicznych, wyposażony w windę osobową, drzwi odpowiedniej szerokości, umożliwiające poruszanie się osobom niepełnosprawnym na wózkach inwalidzkich, odpowiednio dostosowane toalety. Wejście do budynku wyposażone w podjazd. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Kontakt telefoniczny z przedstawicielami jednostek samorządu terytorialnego oraz ich jednostek organizacyjnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Analizowanie wniosków jednostek samorządu terytorialnego (JST) dot. przyznania środków finansowych z przeznaczeniem na realizację zadań celem dokonywania ich podziału i przygotowania wniosków o zmianę w planach dotacji, a następnie przekazania ich do komórki organizacyjnej odpowiedzialnej za przygotowanie projektów decyzji Wojewody Śląskiego w tym zakresie.
  • Przygotowywanie projektów umów ws. udzielania dotacji i aneksów do nich, zawieranych pomiędzy Wojewodą Śląskim a JST celem przekazania tym jednostkom środków finansowych na realizację zadań będących we właściwości Wydziału Rodziny i Polityki Społecznej.
  • Monitorowanie zabezpieczenia środków finansowych w planach dotacji JST oraz ich wydatkowania celem ustalenia ewentualnych nadwyżek lub ich niedoborów oraz przygotowania projektu wystąpienia o dodatkowe środki do właściwego ministra lub projektu zmian w planach dotacji JST w ramach budżetu Wojewody Śląskiego.
  • Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji z wykonania budżetu z zakresu pomocy społecznej oraz rozliczeń udzielonych dotacji celem przedstawienia informacji o aktualnym stanie faktycznym do właściwej komórki organizacyjnej Urzędu lub organom centralnym oraz dokonania oceny prawidłowości wykorzystania dotacji na podstawie danych uzyskanych od jednostek dotowanych.
  • Sporządzanie wniosków ws. przeniesień wydatków budżetowych w obrębie rozdziału oraz między rozdziałami i paragrafami klasyfikacji wydatków oraz pozycjami budżetu zadaniowego w ramach budżetu Wojewody Śląskiego w celu przekazania ich do komórki organizacyjnej Urzędu odpowiedzialnej za przygotowanie projektów decyzji Wojewody Śląskiego w tym zakresie.
  • Prowadzenie ewidencji planów dotacji według klasyfikacji budżetowej oraz jednostek otrzymujących dotacje celem zapewnienia aktualnej informacji o realizacji planu wydatków w zakresie zadań Wydziału Rodziny i Polityki Społecznej.
  • Opracowywanie materiałów do projektu ustawy budżetowej dla zadań z zakresu pomocy społecznej (w układzie tradycyjnym i zadaniowym) na następny rok kalendarzowy celem przekazania ich do komórek organizacyjnych Urzędu odpowiedzialnych za sporządzenie projektu ustawy budżetowej w części dotyczącej dysponenta głównego i dysponenta III stopnia.
  • Dokonywanie podziału kwot dotacji i dochodów na poszczególne JST do projektu ustawy budżetowej oraz ustawy budżetowej w zakresie zadań pomocy społecznej, w celu przekazania ich do Wydziału Finansów i Budżetu odpowiedzialnego za sporządzenie projektu decyzji Wojewody Śląskiego w sprawie projektu budżetu oraz budżetu Wojewody Śląskiego.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe lub wyższe ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok na stanowiskach związanych z planowaniem budżetu lub/i prowadzeniem spraw finansowych lub/i księgowości w przypadku posiadania wykształcenia wyższego, w przypadku posiadania wykształcenia wyższego ekonomicznego doświadczenie zawodowe nie jest wymagane
  • znajomość ustaw: o pomocy społecznej, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o dochodach jednostek samorządu terytorialnego
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, współpraca
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w administracji publicznej na stanowiskach związanych z planowaniem budżetu lub/ i prowadzeniem spraw finansowych lub/ i księgowości
  • znajomość rozporządzeń MF: ws. szczegółowego sposobu wykonywania budżetu państwa, ws. szczegółowego sposobu, trybu i terminów opracowania materiałów do projektu ustawy budżetowej
  • radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • CV i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. planowania i realizacji budżetu z zakresu pomocy społecznej w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w Kodeksie pracy oraz wynikających z ustawy o służbie cywilnej

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.12.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Śląski Urząd Wojewódzki
    Biuro Obsługi Klienta
    ul. Jagiellońska 25, pok. 161, parter
    40 - 032 Katowice z dopiskiem ,,Oferta pracy – inspektor wojewódzki ds. planowania i realizacji budżetu z zakresu pomocy społecznej”
    Dokumenty aplikacyjne można również wysłać przez ePUAP lub drogą mailową na adres rekrutacja@katowice.uw.gov.pl - decyduje wówczas data wpływu do urzędu
    Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Administratorem Pana/Pani danych jest: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice

Kontakt do inspektora ochrony danych: 32 20 77 975 lub iod@katowice.uw.gov.pl

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego  ds. planowania i realizacji budżetu z zakresu pomocy społecznej

Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa

Okres przechowywania danych: czas realizacji procedury naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. planowania i realizacji budżetu z zakresu pomocy społecznej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata/wyłonionej kandydatki, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji w zakresie danych obejmujących imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania kandydata/kandydatki

Uprawnienia:

· prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem

· prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania - żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej

· prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego

Podstawa prawna przetwarzania danych: Kodeks pracy oraz ustawa o służbie cywilnej

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane

Każdy kandydat/każda kandydatka przystępujący/przystępująca do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wzory oświadczeń wymaganych przy składaniu dokumentów znajdują się na stronie internetowej Urzędu:
http://bip.katowice.uw.gov.pl/praca_w_urzedzie/Wzrory_oswiadczen.html oraz w linku pod ogłoszeniem.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatów/kandydatki i przesłane w formie skanów. Kandydaci/kandydatki dopuszczeni/dopuszczone do udziału w naborze są zobowiązani/zobowiązane dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/ data osobistego dostarczenia oferty do Urzędu). W przypadku wysłania dokumentów przez ePUAP lub drogą mailową decyduje data wpływu do urzędu.
Informacja o zakwalifikowaniu kandydatów/kandydatek do kolejnego etapu naboru oraz o metodach i technikach stosowanych na danym etapie będzie przekazywana kandydatom/kandydatkom przez pracowników Biura Organizacyjno-Budżetowego z wykorzystaniem danych kontaktowych wskazanych przez kandydata/kandydatkę. Informację o niezakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru, każdy kandydat/każda kandydatka może pozyskać drogą telefoniczną.
Oferty kandydatów/kandydatek będą przechowywane nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata/wybranej kandydatki w naborze. W okresie tym osoby, które brały udział w procedurze naboru mają prawo ich odbioru. Po upływie ww. okresu złożone dokumenty aplikacyjne będą niszczone. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania ofert.
Dodatkowe informacje, w tym o wysokości proponowanego wynagrodzenia, można uzyskać pod numerami telefonów:
32 20-77-246 lub 32 20-77-796.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3196

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach

Udostępnił: Agnieszka Mrożek

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacyjno-Budżetowe

Wprowadzono: 09.12.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×