Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olkuszu

Ogłoszenie o naborze nr 44290ARCHIWALNE z dnia 15.03.2019 r.

  • Oferty do
    15

    kwietnia

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor weterynaryjny

do spraw: nadzoru nad produkcją środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego

Zespół do spraw bezpieczeństwa żywności



Miejsce wykonywania pracy:

Olkusz

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olkuszu
ul. Szpitalna 11A
32-300 Olkusz

WARUNKI PRACY

- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30 - praca przy komputerze - praca w siedzibie urzędu połączona z wyjazdami terenowymi (dojazd samochodem służbowym) - wyjazdy służbowe /szkolenia/ - budynek inspektoratu nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, brak wind, brak podjazdów - siedziba Inspektoratu mieści się na pierwszym piętrze

ZAKRES ZADAŃ

  • nadzór nad przestrzeganiem przepisów dotyczących warunków produkcji środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego
  • zajmowanie się zagadnieniami dotyczącymi produkcji, wprowadzaniu do obrotu środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego
  • przygotowywaniem decyzji administracyjnych dla Powiatowego Lekarza Weterynarii w postępowaniu dotyczącym produkcji i wprowadzania do obrotu środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego
  • prowadzenie w PIW dokumentacji dotyczącej środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego
  • zajmowanie się monitoringiem środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne
  • staż pracy: 3 lata w Inspekcji Weterynaryjnej lub innej jednostce administracyjnej publicznej
  • prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii
  • umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows
  • znajomość zagadnień związanych z aktualnymi regulacjami prawnymi dotyczącymi inspekcji weterynaryjnej w tym dotyczącymi nadzoru nad produkcją oraz wprowadzaniem do obrotu środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego
  • prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • zdolność analitycznego myślenia
  • znajomość języka angielskiego w stopnii komunikatywnym

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 15.04.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olkuszu
    ul. Szpitalna 11A
    32-300 Olkusz

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Olkuszu, ul.Szpitalna 11a, 32-300 Olkusz, tel. 32/643-04-55
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: tel. 32/643-04-55 lub olkusz.piw@wetgiw.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą ograny uprawnione do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty dostarczone lub przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu).
Kandydaci spełniający wymagania formalne, zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32 643 04 55 lub e-mail olkusz.piw@wetgiw.gov.pl

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2683

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olkuszu

Udostępnił: Beata Piątek - Zalewska

Komórka organizacyjna: kadry

Wprowadzono: 15.03.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×