Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku

Ogłoszenie o naborze nr 42125ARCHIWALNE z dnia 02.02.2019 r.

  • Oferty do
    18

    lutego

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Morskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

w Kancelarii Ogólnej w Grupie Zamiejscowej z siedzibą w Łebie Placówki Straży Granicznej we Władysławowie



Miejsce wykonywania pracy:

Łeba

Łeba ul. Jachtowa 6

Adres urzędu:

ul. Oliwska 35 80-563 Gdańsk

WARUNKI PRACY

praca administracyjno-biurowa w pomieszczeniu biurowym na parterze budyku Grupy Zamiejscowej z siedzibą w Łebie, stanowisko wyposażone w monitor ekranowy i urządzenia biurowe, praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej przy monitorze komputera powyżej 4 godzin dziennie

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie urządzeń ewidencyjnych oraz innej dokumentacji związanej z działalnością kancelarii.
  • Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie, udostępnianie i wysyłanie dokumentów niejawnych i jawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Systematyczne porządkowanie posiadanego zasobu dokumentów, przygotowanie dokumentacji oraz sporządzanie spisu akt celem przekazania dokumentacji do archiwum zakładowego MOSG.
  • Wykonywanie czynności kancelaryjnych związanych z przedłużaniem, skracaniem okresu ochrony dokumentów, zniesieniem lub zmianą klauzul tajności na dokumentacji oraz w urządzeniach ewidencyjnych znajdujących się w placówce.
  • Ochrona dokumentów niejawnych przechowywanych w kancelarii przed ujawnieniem zawartych w nich informacji nieuprawnionym osobom.
  • Prowadzenie bieżącej i okresowej kontroli sposobu ewidencjonowania dokumentów niejawnych oraz jawnych przez wykonawców merytorycznych i technicznych oraz postępowania z dokumentacją niejawną znajdującą się w stanie użytkowników.
  • Sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem urządzeń ewidencyjnych poza kancelarią.
  • Udzielanie informacji interesantom lub kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych placówki lub MOSG.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania kancelarii tajnej,
  • znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych, znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • obsługa komputera i innych urządzeń biurowych, umiejętność organizowania pracy biurowej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 3 miesiące w pracy z dokumentacją niejawną
  • poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji o klauzuli „ściśle tajne”

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 18.02.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Morski Oddział SG ul. Oliwska 35 80-563 Gdańsk

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Informacja o przetwarzaniu Pana/Pani danych osobowych znajduje się na stronie Morskiego Oddziału Straży Granicznej pod adresem: http://morski.strazgraniczna.pl/mor/rodo/28715,RODO.html

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wynagrodzenie zasadnicze-mnożnik 1,147 – tj. 2149,29 zł. + dodatek za wysługę lat.
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z powyższym, za kompletne oferty uznaje się oferty, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane: list motywacyjny, CV, oraz oświadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2984

Wytworzył/odpowiada: Komendant Morskiego Oddziału Straży Granicznej

Jednostka organizacyjna: Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku

Udostępnił: Katarzyna Kłosowska

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 02.02.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×