Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr 25720ARCHIWALNE z dnia 17.04.2018 r.

  • Oferty do
    27

    kwietnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej

w Komisariacie Policji Wrocław-Stare Miasto



Miejsce wykonywania pracy:

Wrocław

Komisariat Policji Wrocław-Stare Miasto
ul. Trzemeska 12
53-679 Wrocław

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław

WARUNKI PRACY

Pokój znajduje się na drugim piętrze budynku, praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, powyżej połowy dobowego czasu pracy przy monitorze ekranowym. Toaleta przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku, nie ma w nim windy, istnieje podjazd przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie elektronicznego dziennika korespondencyjnego w zakresie ewidencji poczty wpływającej do jednostki oraz przekazywanie jej zgodnie z dekretacją poszczególnym komórkom organizacyjnym jednostki w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów i terminowej realizacji zadań.
  • Sporządzanie kopii pism, decyzji oraz innych aktów prawnych i przekazywanie ich za potwierdzeniem odbioru według dekretacji poszczególnym komórkom organizacyjnym w celu zapoznania funkcjonariuszy.
  • Nadzoruje jako koordynator poczty nad prawidłowością wysyłki poczty wychodzącej z jednostki w celu niwelacji kosztów.
  • Telefoniczne udzielanie informacji interesantom w celu przekierowania do odpowiedniego funkcjonariusza bądź w celu przekazania informacji dotyczących prowadzonych spraw.
  • Prowadzenie rejestru skarg i wniosków w celu monitorowania terminowości odpowiedzi.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy pracy w kancelarii lub sekretariacie
  • komunikatywność
  • wysoka kultura osobista
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.04.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wydział Kadr
    Komendy Miejskiej Policji
    we Wrocławiu
    ul. Podwale 31-33
    50-040 Wrocław

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub mailowo. Aplikacje nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kryteria zamieszczone w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy. Przewidywane uposażenie na wyżej wymienionym stanowisku pracy wynosi 2435,99 zł brutto miesięcznie (mnożnik 1,3000), dodatek z tytułu wysługi lat od 5% do 20%.



Liczba odwiedzin: 3622

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

Udostępnił: Anna Tchórzewska-Pietrzyk

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 17.04.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×