Komenda Miejska Policji w Płocku

Ogłoszenie o naborze nr 18173ARCHIWALNE z dnia 17.11.2017 r.

  • Oferty do
    28

    listopada

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

Zespołu Prezydialnego



Miejsce wykonywania pracy:

Płock

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Płocku

WARUNKI PRACY

- praca administracyjno-biurowa - współpraca z pracownikami KMP/KP/PP - stanowisko wyposażone w monitor ekranowy - oświetlenie naturalne i sztuczne - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin - wymuszona pozycja ciała

ZAKRES ZADAŃ

  • Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania składnicy akt m.in. poprzez przyjmowanie materiałów archiwalnych oraz dokumentacji niearchiwalnej, brakowanie materiałów, którym upłynął termin przechowywania oraz udostępnianie przechowywanych materiałów.
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji jawnej w Komendzie Miejskiej Policji w Płocku i jednostkach podległych.
  • Opracowywanie, rejestrowanie oraz aktualizacja przepisów Komendanta Miejskiego Policji w Płocku oraz ich dystrybucja po jednostkach i komórkach podległych Komendantowi Miejskiemu Policji w Płocku.
  • Organizowanie szkoleń dotyczących obiegu dokumentacji jawnej oraz archiwizacji zapewniając tym samym prawidłowe wykonywanie zadań w tej dziedzinie w Komendzie Miejskiej Policji w Płocku oraz podległych jednostkach/komórkach organizacyjnych.
  • Uczestniczenie w kontrolach doraźnych sekretariatów oraz przekazaniach jednostek/komórek organizacyjnych.
  • Prowadzenie zbioru bibliotecznego.
  • Zajmowanie się całokształtem zadań związanych z odbywaniem praktyk szkolnych/studenckich przez uczniów/studentów uczelni wyższych.
  • Zapoznawanie się na bieżąco z pracą i zagadnieniami prowadzonymi przez innych pracowników zespołu, w celu ich ewentualnego zastępstwa w wykonywaniu obowiązków w przypadkach ich czasowej nieobecności w pracy.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Znajomość przepisów i procedur dot. działalności archiwalnej w Policji,
  • Znajomość programu Office, Windows,
  • Umiejętność interpretacji przepisów,
  • Umiejętność przewidywania i rozwiązywania problemów wynikających z zajmowanego stanowiska,
  • Umiejętność organizacji pracy własnej,
  • Samodzielność,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok
  • Poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do dokumentów o klauzuli ,, ściśle tajne ",
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ze Składnicą akt,

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie ukończonych kursów,
  • Kopie uprawnień i przeszkoleń,

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.11.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Płocku
    Al. Jana Kilińskiego 8
    09-400 Płock

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

- Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
- Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone aktualną datą.
- Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
- Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
- Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.



Liczba odwiedzin: 3563

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Płocku

Udostępnił: Tomasz Cymerman

Komórka organizacyjna: Informatyka

Wprowadzono: 17.11.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×